• (iOS) Rest in Pieces موڈ بہت سے ٹوکن

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rest in Pieces ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rest in Pieces IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ موڈ بہت سے ٹوکن ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rest in Pieces 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ بہت آسان ہے لیکن بہت اچھا ہے! مجھے یہ خیال پسند ہے، اور مزاح کی چھوٹی چھوٹی باتیں اسے اور بھی حیرت انگیز بنا دیتی ہیں۔

    اتنی بدتمیز ہے۔

    گرافکس ٹھیک ہیں لیکن میرے خیال میں مزید زندگیاں ہونی چاہئیں یہ میری رائے میں 3 اسٹار ڈیل سے زیادہ ہے میں بدتمیزی کرنے کی کوشش نہیں کر رہا ہوں میں صرف اس گیم کے بارے میں اپنی کچھ رائے بتا رہا ہوں کیا میں ایک اور تجویز کر سکتا ہوں ? آپ کو میری تجویز یہ ہے کہ مزید زندگیوں اور سطحوں میں تھوڑی اور تفصیل شامل کریں تاکہ اسے مزید ڈراونا بنایا جا سکے اسے پڑھنے کے لیے شکریہ ~ آپ کی والدہ کی مخلصانہ

    کھیل سے محبت کرتا ہوں! اگرچہ بعض کردار ایسے ہوتے ہیں جن کو ادا نہیں کیا جا سکتا، اس وجہ سے کہ وہ کتنے جھومتے ہیں اور راستے کبھی کبھار کتنے تنگ ہوتے ہیں۔ میں ایسے کرداروں کے لیے مشکل کو کم کرنے کا مشورہ دوں گا۔ اس کے علاوہ، یہ واقعی بہت اچھا ہوگا اگر آپ آواز اور وائبریشن کو الگ کر سکتے ہیں تاکہ ہم ہر ایک کو الگ سے آن/آف کر سکیں۔ اس کے علاوہ، صفر شکایات. کوئی اشتہار نہیں، کوئی غیر ضروری ڈرامہ نہیں۔ بہت اچھا کھیل. 10/10 کھیلنے کی سفارش کرے گا۔

    Rest in Pieces Arkády mylx

    یہ آپ کی ماں کے ساتھ ایک گیلوٹین پر ہونے کی طرح ہے watching.no

    شدید مشکل اسپائک + ناقص رفتار: ارالوب ڈراؤنا خواب تک کھیل بہت عمدہ تھا: وہاں سے ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے آخری تین کرداروں میں سخت مشکل بڑھ رہی ہے۔ مزید برآں، RNG کا زیادہ تر حصہ بعض اوقات پریشان کن ہوتا ہے، اور گڑیا کی رفتار کافی نہیں ہے یا انہیں وہاں پہنچانے کے لیے بہت زیادہ ہے جہاں انہیں وقت پر پہنچنے کی ضرورت ہے۔ کچھ ایڈجسٹمنٹ کے ساتھ، ان دونوں مسائل کو طے کیا جا سکتا ہے. ایک بار وہ ہو جائیں، یہ میری طرف سے پانچ ستارے ہیں۔

    یہ مجھے اسے ڈاؤن لوڈ کرنے نہیں دے گا۔

    یہ گیم بہت پرلطف ہے، کرداروں کو کنٹرول کرنے میں اس کی مشکل بھی بہت مشکل ہے، منظر نامہ بہت پرفیکٹ ہے۔

    Rest in Pieces آرکید demc

    بہت اچھا کھیل۔ اچھی طرح سے سوچے گئے لیول ڈیزائن اور اوتار کے اختیارات کے ساتھ شاندار جمالیاتی۔ مشکل کا منحنی خطوط مشکل ہے اور یقینی طور پر کھیل کے لئے ادائیگی کی حوصلہ افزائی کرتا ہے، لیکن ایک بار جب آپ کافی حد تک بہتر ہو جائیں تو آپ عام طور پر پچھلے زون کو پوائنٹس کے لیے فارم کر سکتے ہیں اور یہ دیکھنے کے لیے دوبارہ چلا سکتے ہیں کہ آپ مرے بغیر کس حد تک جا سکتے ہیں۔ صرف خریداری میں نے کی ہے لامحدود زندگی تھی۔ میری خواہش ہے کہ وہ ہر باس پر قتل کی گنتی کا بہتر ٹریک رکھیں اور یہ بھی کہ اگر آپ اسے مرے بغیر کرنے کا انتظام کرتے ہیں۔

    خوفناک لامتناہی رنر کا ایک عمدہ خیال، لیکن یہ حقیقت کہ آپ کو ایک پوائنٹ کے بعد ایک راؤنڈ کھیلنے کے لیے اشتہارات بھی دیکھنا پڑتے ہیں، یہ مضحکہ خیز ہے۔ مشکل کا منحنی خطوط اتنا زیادہ ہے کہ کھیلنے کے لیے ادائیگی کرنا مضحکہ خیز ہے کیونکہ آپ بہت زیادہ مر جاتے ہیں، اور یہ لطف اندوز ہونے سے زیادہ دباؤ کا باعث ہوتا ہے۔

    ٹھنڈا کھیل، ان لوگوں کے لیے جو عام طور پر گیم نہیں کھیلتے اور کبھی کبھی کھیلتے ہیں، سادہ کھیل

    Magic Rush: Heroes Παιχνίδια ρόλων juik

    Mystic Midway: Rest in Pieces – Somewhere between heaven and earth stands the mystic midway. Its live action 'Master of Cemeteries' the humorously insulting

    یہ گیم اچھی ہے، گرافک اور آواز اچھی ہے، لیکن اسے جیتنا واقعی مشکل ہے، یہ جیتنا میرے لیے ناممکن ہے، یہاں تک کہ پہلے مرحلے پر بھی..


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :