• (iOS) Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] begaliniai žetonai nulaužti

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ begaliniai žetonai nulaužti ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Tai tikrai puiki programa, miela istorija, kartais šiek tiek klišė su visomis jų kalbomis, bet šiaip gana originali! Labai smagu, kad galite grįžti prie kitų dalykų, žiūrėdami skelbimą, o ne mokėdami! Labai rekomenduoju šią programą praleisti laiką tokiu metu kaip šis. Vienintelis dalykas, kurio norėčiau, yra tai, kad gautume galimybę gauti papildomą leidimą žiūrėdami skelbimus kaip programoje 7 gandai!

    Man patinka žaidimo koncepcija ir mechanika, bet laužytos anglų kalbos man buvo per daug.

    Puiki muzika, meniniai piešiniai yra gerai, bet kartais man nepatinka kai kurie ten esantys pasirinkimai. Pavyzdžiui, buvo scena, kai Onitsuka pagavo plėšiką už rankos, Hajime nusprendė įtikinti Onitsuką ir, deja, toks sprendimas baigėsi blogai, ir aš nesupratau kodėl. Realiame gyvenime galite įtikinti ką nors įtikinamai, todėl 1 variantas neturėjo prasmės. Pabandysiu išsiaiškinti, ar žaidime yra kokių nors abejotinų variantų, ir vėliau atnaujinsiu savo apžvalgą.

    The State of AI 2019 Divergence - Innovation and ...

    Ak, man labai patiko karčiai saldi šio žaidimo istorija ir veikėjai, galėjau matyti, kad tai trumpas pasirodymas. Kai kurios frazės / kirčiavimas buvo šiek tiek painūs, tačiau tai nebuvo per didelė problema. Vis dėlto smagu!

    Kodėl nėra nustatymų meniu? Norėčiau pakoreguoti bgm arba teksto greitį. Kodėl žaidimas neturi keistų nustatymų? Noriu skirti 5 žvaigždutes, bet ugh..

    Tai pats niūriausias pasiteisinimas žaidimui, kokį aš kada nors mačiau. Tai ne žaidimas, tai istorija. Spustelėjau keletą minučių ir turėjau pasirinkti tik vieną dalyką. Visa kita buvo tik skaitymas, ką kiti žmonės sako. Suprantu, kad reikia ją nustatyti, bet jei noriu perskaityti istoriją, gausiu knygą. Noriu turėti galimybę daryti dalykus, bendrauti ir priimti sprendimus. Tai gali būti greičiausias visų laikų pašalinimas.

    <1DMxyeN:1DMxyeN:1DMxyeN> <1DMxyeN:1DMxyeN ...

    Tipiška širdžiai miela gyvenimo istorijos dalis tarp pono Average'o ir poros ne tokių vidutinių studentų. Per visą istoriją labai rūpėjo gramatika, todėl gali prireikti tolesnio korektūros skaitymo. (Paspauskite mane, aš net tai padarysiu nemokamai)

    Man tiesiog labai patiko šis žaidimas!! Tai buvo labai gerai parašyta ir man patiko istorija.Viskas buvo puikiai sudėliota ir pabaigoje verkiau valandų valandas, bet tai normalu, kai man kažkas labai patinka. Jausmai, kuriuos patyriau iš šio žaidimo, leido man šiek tiek atsipalaiduoti nuo mokyklos streso ir asmeninių problemų. Taigi ačiū, kad sukūrėte tokį puikų žaidimą!!

    TRŪKUMAI: Nėra garso parinkčių, šiek tiek pakrypęs vertimas, toks menas. PRIVALUMAI: personažais paremtas pasakojimas, puiki „sukta“ pabaiga, „nemokama“ su pasirenkamais skelbimais. Tai nėra „rimta“ istorija ir turi kvailą klišę, tačiau nepaisant to, man ji labai patiko. Ypač man patiko matyti paslėptą pagrindinio veikėjo stiprybę. Iš pradžių maniau, kad jis nuobodus stūmikas, bet taip nebuvo. Vienintelis rimtas mano nusiskundimas buvo ilgis. Norėčiau, kad jis būtų buvęs ilgesnis su daugiau kaupimosi. Tęsinys?

    Jis neatsidarys

    Nuostabi ir graži miela istorija. Tačiau reikia turėti praleidimo mygtuką, įskaitant mygtuką pirmyn, ir galimybę skaityti ankstesnes scenos eilutes.

    Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centras ... - VideoAmigo

    parsisiųsti My Fairytale Girlfriend: Anime Visual Novel Game APK ... parsisiųsti Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] APK Normal Me and Abnormal

    meh

    Geras žaidimas su nuotykiais, kurie nėra per daug siaubo, bet aš nebaigiau papildomo leidimo, nes nėra nemokama. nors aš bent jau turiu laimingą pabaigą

    Tai mano mėgstamiausias vizualinis romanas iš jūsų Entabridge. Man patinka, kaip pagrindinis veikėjas yra artimas intravertams ir žmonėms, turintiems nerimo. Ir mane užkabino, kokie simpatiški veikėjai. Mėgstamiausias, be herojaus, yra raudonplaukis vaikinas. Vis dėlto yra minusų. Tai neatnešė įdomiausių siužeto vingių ar didelių priešų. Ir aš jaučiausi priblokštas angelo charakterio, ji jautėsi švelni, palyginti su kitomis. Apskritai, neatsilikkite nuo geriausių romanų šioje programų parduotuvėje!

    Tai buvo puiki patirtis. Pabaiga buvo nuoširdi. Tai buvo tiesiog puiku. Aš tikrai prisirišau prie personažų ir, kai baigiau, likau nepastebėtas. Galiu pasakyti tik tiek, kad rekomenduočiau 10/10.

    Project Hail Mary by Andy Weir - Goodreads

    Tai tikrai gera programa, į kurią būtų malonu žiūrėti į grafiką, o istorija yra nuostabi. tai kitokio tipo lengvas vizualinis nivelis, nes jis ne apie meilę, o apie draugystę.

    Žaidimo istorija ir siužetas yra be galo nuostabūs, nors jis buvo šiek tiek greitas, posūkis, kai Inori pasirodė esąs šnipas, iš tikrųjų šokiravo ir privertė mane ja nusivylti. Laimei, pabaigoje ji persigalvojo, man patinka tai, kad „KITA PABAIGA“ yra gryna komedija ir tai, ką žmonės vadina „užpildais“. Čia ir ten yra klaidų, bet aš skiriu tvirtą 4/5. Tikiuosi, kad sukursite daugiau tokių žaidimų. Dėkojame, kad tai padarėte ir įdėjote tiek daug sunkaus darbo.

    Įdomus vaizdinis romanas n Man be galo patinka grafika. Vienintelė problema, kurią matau, yra anglų kalbos gramatikos ir žodyno klaidos, kurių viena buvo labai akivaizdi, todėl prašau ją redaguoti. Priešingu atveju aš su juo smagiai praleidau laiką.

    Dit mountjoy square google maps, Trader joe's recall ginger ...

    Žodžiu, įstrigo „pradėkite bakstelėkite“. Paspaudžiau, bet neprasidėjo... ar žaidimas neveikia android 5.1? turėtumėte nustatyti įrenginio reikalavimus, aš nežinau, kodėl Playstore man tai rekomenduoja, jei mano įrenginys negali jo paleisti. Redaguoti: atnaujinus žiniatinklio rodinį, jis veikia. Istorija kol kas atrodo gana įdomi, peržiūrėsiu dar kartą, kai baigsiu romaną.

    Be galo patiko istorija! 100% visos istorijos yra puiki ir linksma užkulisių istorija. Vertimas į anglų kalbą geras, yra keletas nelygių dėmių, bet apskritai jokių problemų. Mokėti už papildomą skyrių neverta dėl turinio/$ sumos santykio. Džiaugiuosi galėdamas paremti kūrėjus ir visus dalyvaujančius toliau kurti nuostabius dalykus. Tačiau verčiau tiesiog tai padaryti, o ne atverti papildomą skyrių, kuris nuvylė dėl kurso. Apskritai labai patiko.

    Kelias į aštresnį suvokimą

    Jame buvo rašoma, kad bakstelėkite, kad pradėtumėte, aš jau filmavau, bet jis visai neprasidės. redaguoti: žaidimų kūrėjai greitai informuos asmenį apie bet kokią problemą, tačiau iš pradžių nebuvo nieko, kas sakytų, kad tai buvo žiniatinklio peržiūra.

    aš tikrai myliu šį žaidimą! menas ir muzika gražūs, o veikėjai simpatiški! vos po vieno skyriaus mane užkabino... skirtingos pabaigos su skirtingais pasirinkimais yra įdomios ir kelia juoką. šis žaidimas tikrai nusipelno būti populiaresnis

    Puiki idėja, tikrai graži istorija. Tačiau vertimas į anglų kalbą yra šiek tiek grubus.

    I got this web page from my friend who shared with me about this ... Normally I do not learn post on blogs, however I would like to say that

    Polyps cause brown discharge, Beato carlo i d'austria, Well cared for sheep, ... Plot profile graphic organizer, Hems brothers mortuary obituaries,

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :